26.1.2022

Takker ja til toppjobben i Ahead-byrå

Etter å ha fungert som konstituert daglig leder i Nova Vista og leder av datterselskapet Retail House siden i sommer, tar Espen Hermansen nå rollene på fast basis. – Dette er rett og slett skikkelig moro, sier Espen Hermansen i en melding. Han tiltrådte stillingen som daglig leder på fast basis fra 1. januar, og sier at han ikke var i tvil da muligheten åpnet seg.

5.1.2022

Voldstolkning av Vigelandsparken har blitt sett over 1,3 millioner ganger

Byråene Hyper og Nova Vista samarbeidet for å øke oppmerksomheten rundt Volds- og overgrepslinjen, For å skape oppmerksomhet om problemet og kjennskap til VO-linjen, har Hyper og Nova Vista slått hodene sammen for å tolke skulpturene i Vigelandsparken. Flere av skulpturene fikk plaketter som beskriver situasjonen skulpturene kunne vært i. Voldstolkning av Vigelandsparken har blitt sett over 1,3 millioner ganger.

8.12.2021

Tør å si ifra om det du ser

I løpet av en 3 minutter og 16 sekunder lang norsk nyinnspilling av Suzanne Vega sin 80-tallsbanger «Luka», formidler Ingebjørg Bratland budskapet for årets «Taushet tar liv»-kampanje på ekte telemarksmål. Ingebjørg Bratland, sammen med produsent Espen Lind, sa ja til å bidra i kampanjen. Det gjorde også Suzanne Vega. Resultatet ble både låt og musikkvideo, som ble sluppet på Spotify, YouTube, radio og sosiale medier. I år har Hyper også fått god hjelp fra søsterbyrået Nova Vista, som har stått for PR-arbeidet rundt kampanjen

2.12.2021

Petter og Vendela skal dele bort traktor til gifteklart par i ny kampanje

I den nye kampanjen, som frontes av kjendisparet Petter Pilgaard og Vendela Kirsebom, letes det etter et bondepar som skal gifte seg. Ett par skal tildeles en Kubota M6 til bruk i et år. Kjetil Nilsson, daglig leder i Kubota-forhandleren Nellemann Machinery, sier i en pressemelding at kampanjen er en del av langsiktig samarbeid med Nova Vista for å bygge Kubota-merkevaren i Norge.

28.11.2021

Define - 20 år!

I 2022 fyller Orklas hårpleieserie Define 20 år og Nova Vista har fått jobben med å utarbeide jubileumskampanjen.- Dette er en kunde som passer byråets profil midt i blinken. Vårt fokus ligger på interaksjon, kommunikasjon og rådgivning, og her får vi virkelig brukt alle elementer. Det er en kampanje der vi tar tak i store deler av den komplette kundereisen, sier daglig leder Espen Hermansen i Nova Vista.

25.11.2021

Ingebjørg Bratland tolker Suzanne Vega i kampanje mot vold i hjemmet

Ingebjørg Bratland tolker Suzanne Vega i kampanje mot vold i hjemmet. Det er Hyper og Nova Vista som står bak markedsførings- og kommunikasjonsarbeidet.

12.7.2021

Nova Vista lager traktor-PR med Petter Pilgaard

Kubota er en av verdens største traktorprodusenter og har over 40.000 ansatte over hele verden med hovedkvarter i Japan. Traktorprodusenten har nå valgt Nova Vista som sitt PR-byrå i Norge. Lederen for PR- og innholdssatsningen i Nova Vista, Petter Gjelsnes kaller Kubota en drømmekunde

23.6.2021

Daglig leder i Nova Vista slutter, men arvtageren er allerede klar

Stig Ove Gulbrandsen forlater rollen som daglig leder i Nova Vista, og trekker seg ut av kommunikasjonsbransjen ettersom han har fått sjefsjobb i Autopay. Det er Espen Hermansen, som nå kommer fra stillingen som seniorrådgiver og som tidligere var daglig leder i Fresch Thinking, som overtar sjefsrollen i Nova Vista